O lo'o i ai le tele o ituaiga eseese o mata'imata pepelo i le maketi: Mink Lashes, Faux Eyelashes, Faux Mink Lashes, Synthetic Eyelashes, Lashes Human Hair, Lashes Horse Lashes, Silk Lashes ma isi mea faapena.E mafai ona matua fenumiai pe a taumafai e faʻaitiʻitia eseesega ma po o fea e saʻo mo ai.
Ae ui i lea, e ui lava i na fulufulu mata pepelo, seʻi o tatou talanoa muamua e uiga i Mink Eyelashes.O le a le Mink Lashes?O le a le eseesega i le va o Faux Mink Eyelashes ma le mink fulu mata moni?
Mink lash extensions o ituaiga sili ona taatele ma taʻutaʻua i totonu o le pisinisi faʻafefe i aso nei, ma o Felvik o loʻo i ai iinei e fesoasoani ia te oe ia malamalama pe o le a tonu lava.

I totonu o lenei tusiga, o le a taliina e Felvik nisi o fesili e masani ona fesiligia: O a mea e faia ai mink lashes?
E i ai ni fu'u fulufulu mink moni?
E mafai ea fulufulu mata mink moni ona saua?O a mea e suitulaga ai po'o mata mink?

O le a le mea e fai ai fulufulu mink?
O le faaupuga 'mink lash' e fa'atatau i fa'aliga mata mata e faia i se mea fa'akomepiuta e ta'ua o le P BT.

O lenei mea o le PBT o se mea palasitika e iai se manatuaga sili ona lelei.E le faʻaleagaina mo se taimi umi pe a uma le gaioiga.E lelei tele foi le vevela ma le kemisi.
O le PBT e le gata e faʻaaogaina i fulufulu mata ae faʻapea foi i nisi o mea masani a le fale, e pei o pulumu fulunifo.Felvik Mink Eyelashes e faia uma i luga o le vasega

PBT mai fafo.Faatasi ai ma le pito sili ona lelei o le PBT fiber, Felvik ia mautinoa o ona fulufulu mata e malu, lush, fetuutuunai ma masani.

Po'o fa'amata'u mink e fai mai le fulufulu o le mink manu?
I aso nei, o le fesili e masani ona fesiligia o le "o fea e sau ai le mink lashes"?O le upu "Mink" e foliga mai e matua fenumiai i le tele o tagata e fiafia i mea teuteu ma tagata faʻaoga mata, o le toʻatele oi latou e talitonu o sasa e faia i lauulu manu.

O le upu 'mink' e masani ona fenumiai ai le tele o tusiata ma tagata fa'atau sasa, ma o le to'atele oi latou e talitonu o sasa e faia i fulufulu manu.

Felvik iinei e fai mai o Mink Lashes e naʻo le taʻua ona o lo latou lanu e vaivai e pei o le manu manu.O le mea lea, o le tele o Mink Lashes o vegan eyelashes ma e leai se saua, ma e leai se mea e fai i le manu manu.E ta'ua fo'i Faux Mink Lashes e iloa ai ma puipuia ai le fenumia'i.

E i ai ni fu'u fulufulu mink moni?
E mautinoa lava o lo'o i ai fulufulu mink moni e fai mai fulufulu mink moni.
Lashes mink moni e maua ai se malamalama, vaivai, fulu, ma, mulimuli ane sili atu foliga faanatura, vavalalata faʻafetaui matai tagata.
E le mo tagata uma, ae o le mink lashes e sili ona lelei mo tagata o loʻo suʻeina se foliga faʻapitoa.Lashes mink moni e masani ona umi ona e matua mama.O le itu i lalo o lenei ituaiga o faʻaopoopoga e sili atu le taugata nai lo laʻau faʻapipiʻi.

E mafai ea Moni Mink Lashes ona sa'oloto-saua?
O le tele o kamupani lalelei latou te fai mai o loʻo i ai ni fulufulu mink e 100 pasene e leai se saua ma seleseleina mai se faʻatoʻaga fua.O nisi tagata gaosi o mink lashes e oʻo lava i le fai mai o le fulufulu e seleseleina mai le pulumu malu ma o minks e fiafia moni i le poto masani.

Ae ui i lea, ua fai mai vaega o le soifua manuia o manu o se faasalalauga sese lea ma fai mai e le mafai ona maua le fulufulu mink i se auala e leai se saua.E taua le maitauina o le faʻatoʻaga o fulufulu ua faʻasaina atoa i Peretania, e ui lava e le o faʻatau atu.E tusa ai ma le taʻutaʻua o le alofa o manu P ETA - "O minks o loʻo faʻapipiʻiina i totonu o pusa uaea laiti ma teu i totonu o tulaga le mama."Fa'alenatura fa'aleaga ma fa'aleaganu'u, o minks e masani ona teuina i totonu o fale ta'ito'atasi e aunoa ma se fa'avevela po'o se puipuiga mai elemene.A o'o mai i le vaitau o le seleselega, e fasi le mink a'o le'i tipi ese o latou fulufulu mai o latou tino.Po'o, e fufuluina e aveese o latou fulu i mea e ta'ua o 'fa'ato'aga mink free-range.'Tusa lava pe o le tulaga lea, o minks e masani lava ona fefe i tagata ma o le faagasologa o le uuina ma le fufuluina e ono mafua ai le fefe tele ma le mafatia i le manu.
E leai se auala e fai atu ai ma le mautinoa o faʻatoʻaga mink uma e faʻaleagaina a latou manu, ae o loʻo i ai faʻamaoniga manino e taʻu mai ai o le faagasologa e mamao mai le tagata.O le mea moni, o se kamupani lalelei na fai mai o latou fuʻa moni o le mink lashes e leai se saua, talu ai nei sa tele faitioga na lagolagoina e le Advertising Standards Authority - e mafai ona e faitau i ai iinei.Fai mai le PETA - "Afai e te faʻatauina se seti o mata mink, o loʻo e lagolagoina se pisinisi e tumau ai manu i le fefe tele, atuatuvalega, faʻamaʻi, ma isi faʻafitauli faaletino ma le mafaufau."

O a mea e suitulaga ai po'o mata mink?
Faatasi ai ma le tele o le le mautonu o loʻo siomia ai pe mafai ona maua mai le fulufulu mink, e toʻatele tagata o loʻo filifili e aloese mai fulufulu mata mink, ma mo se mafuaaga lelei!O le mea e lelei ai, o loʻo i ai le tele o fulufulu mata pepelo e leai se saua i luga o le maketi i aso nei e aofia ai faux mink lashes ma vegan false lashes.O nei fulufulu mata pepelo e faia mai mea e 100 pasene le amio lelei ma le saua.E pei o le Faux Mink Eyelashes na matou talanoa i luga na faia e le PBT fiber.
Latou te foliga ma lagona e pei lava o mink lashes, ae e mafai ona e maua le filemu o le mafaufau i le iloaina e leai se manu na mafatia i le faagasologa.Na'o le va'ai i a matou Faux Lashes ma Synthetic lashes - o nei vegan faux mink eyelashes e mautinoa e fa'aalia ai oe i le motu o tagata!Matou te le talitonu o so'o se mea lalelei e aoga tele i le fa'aleagaina o manu, ae maise lava pe a tele naua mea matagofie e leai se saua i luga o le maketi.


Taimi meli: Nov-26-2020